marți, 26 februarie 2008

Un fluturash

M'am tot gandit de ceva timp daca sa imi fac un blog sau nu si m'am zis ce pierd?:D.Multe persoane au deja unul,asa ca incep si eu de azi sa astern aici cateva din gandurile mele,dar aveti grija ca sunt multe:">.
Recunosc faptul ca tu m'ai incurajat sa imi fac unul(mc mc mc>:D<) si sunt sigura ca nu o sa imi para rau.Am nevoie doar de un pic de incredere:).
Deci un salut pt cei care au deja un blog si un "incercati si voi" pt cei care nu au inca unul si poate ii atrag si pe ei in lumea aceasta\:D/.
Un hug de la un fluturash care e destul de optimist incat sa creada ca poate sa va ajunga din urma,pe voi care stiti deja adevaratul sens al unui blog.
Pt inceput nu sunt multe de zis:D.Nu imi plac introducerile deci cel mai bine e sa trec direct la treaba#:-s.
P.S. recunosc ca imi este un pic de teama:D,nu fiti duri cu fluturashul la inceput:p

Niciun comentariu: