sâmbătă, 28 iunie 2008

Amintiri

Termina cei de anul 5 acum si imi amintesc de momentele petrecute alaturi de unii din ei pana acum...tb sa recunosc k ei sunt printre ultimii kre au stiut sa traiasca cu adevarat anii studentiei:">..ii apreciez pt k au stiut sa fie niste adevarati studenti si au absolvit din acest punct de vedere cu nota maxima>:D<....tb sa le multumesc k au stiut sa imi arate si mie cum tb sa ma distrez cu adevarat...sa nu imi pese de cei spun cei din jur si sa fac ceea ce simt cu adevarat... In special unuia dintre ei i'as oferi o diploma,se stie el...dar nu ii scriu numele pt k nu stiu cum ar reactiona...oricum ii multumesc:)... Anul viitor spun si eu papa acestor ani si sincer sunt putine lucruri pe care le regret si la anul sper sa imi fac si eu de cap asa cum au stiut si cei din acest an sa fak;))...am avut ce invatza pana acum de la cei mai mari:p....Trebuie sa recunosc k cel mai frumos an din cei petrecuti in tudor a fost primul an...am avut alaturi de mine si un prieten adevarat,Lebadush si multi kre ma cunosc stiu ce vorbesc;))...nu era el nici nu era fluturash acum:p...In anul intai am trait multe,chiar foarte multe 8->...si tu sti la ce ma refer:p...
Acum tb sa ma trezesc un pic...la mn abia a inceput sesiunea:))...offffffff#-o....
Avetzi grija de voi si multa bafta ink la examene:D...cel putin eu am mare nevoie:-j:-j:-j...

2 comentarii:

Anonim spunea...

revenim ... stai linistita ... ia-ti examenele sa fii cu noi si cand avem masteru :)

Anonim spunea...

invatz,invatz cum sa nu:->...dak dam o petrecere sunt cu voi mereu;))...facem si masteru dak e nevoie:))....