miercuri, 25 iunie 2008

Like you'll never see me again

Asa suna titlul unei melodii:">...O ascult de doua zile si as asculta'o fara sa ma mai opresc...Bine k mai am si examene si mai tb sa mai inv:))...
Sunt multe de invatzat din melodia asta...si nu ma refer doar la cupluri...ci la orice situatie...profitati de orice moment si nu va ganditi de doua ori inainte sa faceti ceva...eu rareori am gandit de doua ori...mereu am facut ce mi'a dictat sufletul,nu capusorul...sau ce spuneau cei din jur...imi place sa stiu ca am facut ce am simtit...pakt k mai sunt si momente cand oricat de mult ai vrea sa traiesti nu ai cum:-<...
Cate prostioare am facut eu la viatza mea pana acum:-j...multzi spun k fluturashul e nebun...dar ei stiu k oricate nebunii am facut eu,nu imi pare rau de nimic...deci knd vreti sa faceti ceva nu va ganditi la ce va fi maine,sau la ce a fost...ganditiva la ce aveti in momentul de fata pt k maine nu o sa mai puteti trai ce avetzi acum:)...
"Like you'll never see me again" e tot ce am gandit pana acum...k si cum nimic nu ar mai fi de maine...k si cum as avea momentul asta si atat...de asta am de ce imi aminti si pot zambi pt anumite momente pe kre le'am trait...recunosc k au fost si momente nu tocmai frumoase...dar asa am fost facuta,sa uit ce a fost rau si sa trec mai departe..si sincer nu imi pare rau desi multa lumea spune k sunt prostutza...prostutza dar fara nici un regret:p...
Ink mai sunt multe de trait si reprezint foarte bine zodia mea...un adevarat leu...kre nu se uita de multe ori la ce zic cei din jur...face ce il taie capushorul:">...

Va las sa ascultati melodia k sa va convingeti cat de frumoasa este:">...




Alicia Keys - Like You'll Never See Me Again
Vezi mai multe video din Muzica »


Somnik ushor si o saptaman frumoasa >:D<:*...

Oricum e noapte alba pt mine...cred k o sa am un tzantzar kre o imi tzina companie:p...

Niciun comentariu: