miercuri, 25 iunie 2008

Compatibilitati

Oricum nu am somn si cautand pe net am zis sa vad ce imi zic astrele pe saptamana asta...au avut ceva dreptate pt inceputul asta de saptamana:d...si am dat si peste cuvantul compatibilitati:p...
Bineinteles k am citit si eu cate ceva,bineinteles ce ma interesa si apoi am zis sa vad ce metode mai sunt pe net pt atzi verifica compatibilitatea cu cineva:p...si am gasit normal:D...Iti scrii numele tau si pe al lui sau ei,depinde de caz si aflii cam ce grad ce compatibilitatea exista intre voi:">...
Prima data va spun sa intrati pe un site unde puteti citi mai multe despre voi doi si anume dand clik aici si dupa intrati aici...sper sa va placa ce am gasit:p...
Este distractiv...dar numai atat..chiar dak eu cred ce spun astrele...cat de cat ma refer...nu va sfatuiesc sa puneti la suflet dak procentajul e km mic la testul al doilea..conteaza mult cat de mult tineti unul la altul si un banal test nu spune nimic:p...la fel si compatibilitatile...voi stiti mai bine cat de compatibili sunteti si un site nu poate sa spuna nimic de relatia dintre voi doi;))...
Tb sa recunosc k nu am mai venit de mult cu un articol legat de zodii:">...uite k s'a intamplat si minunea asta;;)...avetzi noroc k nu am somn>:)>:)>:)...mai bn zis nu pot sa dorm:-<...

Niciun comentariu: