marți, 21 iunie 2011

Sfarsit de an universitar:)


Da,se pare ca s-a incheiat primul an de master din viata fluturasului:).Cu bune,cu rele,cu mici discutii,cu bucurii,s-a terminat un an ce parea sa nu aduca nimic,dar care a adus cele mai mari schimbari din viata mea:)...
Nu voi intra in viata mea persoanala,e un subiect pe care de mult nu l-am mai tratat si pe care nu il voi mai trata aici pe blog:).Poate din motivul asta nici un articol publicat in ultimul timp!!!
Voi incheia viata acestui blog,poate pentru moment,poate candva voi reveni sa public articole aici!!!
Multumesc tuturor care au citit articolele mele si pentru aprecieri:).
Fluturas isi ia la revedere si dedic doua melodii:)Chiar si acum la final nu as putea sa nu respect obiceiul meu!!!









Multumesc inca odata si pup mare de la fluturas>:D<

Un comentariu:

Vali spunea...

Felicitari fluturash

Multe succese iti doresc in continuare. Sa fii iubita >:D<