duminică, 28 august 2011

O voce de inger!!!

Back:p,dar pentru o voce extraordinara,reuseste sa aduca alinare oricarui suflet,te linisteste instant,ajunge in adancul sufletului si smulge fara sa vrei cateva lacrimi:)..HE'S AMAZING!!!!...Da,ascult melodiile lui si nu ma satur,desi nu are propriile lui creatii,si desi doar interpreteaza melodiile unor artisti ai momentului,ii intrece cu mult!!!...
Cuvintele sunt in plus,ce scriu acum nu are nici un farmec in comparatie cu vocea lui,asa ca va las sa ascultati cateva melodii,restul va invit sa il cautati pe youtube,se merita cu adevarat:)...















si melodia care o ador:)...





El este Conor Maynard,HE'S THE BEST:p

2 comentarii:

Program liga 1 spunea...

Buna ziua
Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
O zi buna va doresc

carmen spunea...

Foarte interesant articolul si foarte educativ. Pot spune cu cea mai mare incredere ca citirea acestuia m-a ajutat in viata mea de zi cu zi. Tot ce tine de domeniul constructiilor si instalatiilor mi se pare foarte interesant iar prin aceasta cale tin sa ii multumesc celui care a scris acest articol. Daca tot suntem pe acest subiect, al constructiilor si instalatiilor as vrea sa precizez un singur lucru: pentru cei interesati de mai multe informatii legate de fose septice ecologice puteti gasi o lista de preturi fose septice la: http://www.poli-tan.ro/preturi-fose-septice.html