marți, 25 ianuarie 2011

Sesiune,iubita sesiune:))



DA,se pare ca sunt la mijlocul sesiunii,deja am trecut prin doua examene(ambele in aceeasi zi#-o),luate cu bine;;),lucru de care sunt mandra,pentru ca mi-am dovedit ca pot ,trebuie doar sa vrea:),lucru valabil pentru toata lumea.Persoanele dragi mie mi-au fost alaturi,m-au incurajat si m-au sustinut,motiv pentru care le multumesc din tot sufletul:*.

Fluturas e bine,voios,cu zambetul pe buze,mereu agitat si mai face cate o prostioara,dar mereu ceva minor:D.Se pune iar sa invete,mai urmeaza doua examene si apoi gata sesiunea,#:-s si urmeaza bine meritata vacanta care poate aduce atatea lucruri noi,un nou inceput si cu speranta ca asa va fi mai bine:)...
Imi ramane sa urez tuturor o sesiune usoara si plina de succese.Nu pot lipsi melodiile:D,deci am pregatit trei melodii ca sa pot recupera timpul trecut de cand nu am mai postat:),sper sa va placa>:D<.


















2 comentarii:

Emmyema spunea...

http://ladys.ro/a/REulnEjR
Devino reprezentant ladys! Faci un ban in plus.
pentru mai multe detalii contacteaza-ma la emmarotaru@yahoo.com

Catalanul spunea...

mult succes, imi place acest blog, pari sa fi o persoana care chiar are ce pune, tine-o tot asa, imi plac piesele foarte mult