miercuri, 12 ianuarie 2011

Un nou inceput


Dupa 2 ani de cand planuiesc sa schimb un pic blogul meu ,azi am facut cateva schimbari de design.Pentru mine e o schimbare in bine,un stil nou,un nou aer si aveam nevoie de asa ceva.Odata cu schimbarile din viata mea,era timpul sa ma tin de cuvant si fata de blogul meu si am facut foarte bine:)...
Am intrat in presesiune,mai bine zis acum sunt spre sfarsitul ei,dar la fel de relaxata sunt,in comparatie cu anii de facultate nici nu imi pasa,e o senzatie de saturatie...Urmeaza multe alte schimbari in viata mea,dar le-am facut pe cele ce nu mai puteau astepta.
Desi unele persoane au ras de faptul ca eu cred foarte mult in ce spun astrele,mie nu imi e rusine cu ceea ce sunt si in ceea ce cred.Astrele anul acesta mi-au spus ca orice decizie voi lua,va fi cea corecta,asa ca acest lucru mi-a dat incredere in mine,stiu ca indiferent ce voi hotara nu voi mai reveni asupra ei,pentru ca am incredere ca fac ce e bine pentru mine.Cum am zis tot ce voi face anul acesta voi face pentru binele meu,ma voi gandi in principal la ceea ce am eu de castigat din orice si apoi voi lua decizia cea mai buna.
Cu un asa aer de optimism in viata mea pot spune ca lucrurile merg de la bine spre foarte bine:).
Somn de acum,maine ma apuc sa fac proiecte,dar voi lua totul usor,daca ma stresez nu ajung sa fac nimic...Asa ca relax,toate au o rezolvare pana la urma.





Am ascultat aceasta melodie intreaga seara...Frumoasa,nu?:p

Niciun comentariu: