miercuri, 29 decembrie 2010

Bilant


E ceva normal ca la sfarsit de an sa te intrebi ce ai realizat,unde ai ajuns,daca ce ti-ai propus la sfarsitul anului trecut s-a implinit,daca ai avut urcusuri,coborasuri,intr-un cuvant sa realizezi un bilant...
Nu sunt genul de om care sa imi planific din timp ce am de facut,las lucrurile sa vina de la sine,cand apar ocaziile daca simt ca se merita profit de ele si vad ce se intampla mai departe.Cum spunea cineva pe primul loc la mine e viata sentimentala si restul vine de la sine.Are dreptate,sau cel putin avea pana de scurt timp,pentru ca pe parcursul anului ce acum se termina am pus pe primul loc viata sentimentala,m-am lasat condusa doar de ea,fara sa mai tin cont de idealurile mele,de ceea ce imi doresc in plan profesional.
Am reusit totusi sa intru la master,la sectia pe care mi-o doream in cadrul facultatii la care m-am inscris,pentru ca visul meu e sa scriu,jurnalismul,sa iau contact cu cat mai multa lume,sa ii ascult,sa ii ajut sa fac ceva pentru cei din jurul meu.Dar toate la timpul lor,asa se zice,nu prea cred in zicala asta,dar prea multe nu am ce face acum trebuie sa recunosc.Pe plan profesional cam atat am realizat,si sa nu uit am lucrat si un timp la o tipografie si sunt de mandra de mine.
Pe planul caruia i-am dat cea mai mare importanta am avut si realizari si neimpliniri dar m-au maturizat,am ajuns la sfarsitul acestui an sa vad totul destul de clar,sa realizez ce trebuie sa pastrez in viata mea,ce trebuie sa las in urma si ce asteptari trebuie sa am de la mine si de la ceilalti pe viitor.Am trecut prin multe,din nou,dar am avut forta sa merg mai departe pentru ca am incredere in mine,ca pot sa fac fata la orice.
O melodie frumoasa de la mine,fluturas pentru toti cei care din cand in cand au mai vizitat si blogul meu si va doresc un an plin de impliniri pe toate planurile si invatati sa va iubiti in primul rand pe voi,asa veti reusi sa fiti iubiti si de cei din jurul vostru,sfatul asta l-am primit de la cineva!



2 comentarii:

Alina. spunea...

dragutz:)

fluturash spunea...

multumesc frumos si La multi ani si sa ai parte numai de impliniri in anul ce urmeaza:)