miercuri, 17 noiembrie 2010

Lectie de viata



Mereu cand se termina o relatie,cauti vinovatii si motivele,cand nu exista asa ceva...totul incepe sa se termine fara sa iti dai seama si din vina nimanui,doar ca noi cautam vinovati ca sa ne simtim mai bine si sa trecem mai usor peste moment...
Mi'a trebuit mult timp ca sa ma trezesc ca niciodata nu au existat motive,totul se termina fara sa vreau sa vad asta,si desi erau momente cand as fi facut asta fara prea multe regrete nu era momentul,si asa se ajunge ca regretele sa fie mai mari daca nu faci ce trebuie la momentul potrivit...Din moment ce apar intrebarile legate de viitorul vostru atunci te intrebi daca se mai merita...
Brusc realizezi la sfarsit cat de mult te-ai chinuit sa mentii viu ceva ce de mult se stingea...
Am multa ura in suflet dar fara dorinta de a ma rezbuna,doar linistea ca totul in viata se plateste si toate la timpul lor...
Mi-am promis ca o sa imi revin dupa atatia ani in care nu vroiam sa vad ce era atat de evident,dar am platit scump pentru naivitatea mea...Acum caut sa ma pun pe picioare si sa imi demonstrez ca pot fi ceea ce de mult cei din jurul meu vedeau in mine,adica o fiinta puternica,plina de viata,capabila sa faca fata oricarei situatii fara prea mult efort...

E usor sa cazi , e foarte greu sa te ridici si e cu adevarat dificil e sa te mentii acolo unde ai reusit sa ajungi...Am cazut de atatea ori si sper sa invat sa raman pe picioarele mele cand ma voi ridica....


O lectie de viata pentru toata lumea...lasati trecutul acolo unde e si priviti mereu innainte,si nu va chinuiti sa reaprindeti ceva ce s-a stins odata,e imposibil sa mai arda ca alta data si mereu vei dori sa fie ca la inceput si nu e decat inceputul sfarsitului,pacat ca nu vedem asta decat prea tarziu...si ne pierdem cand am putea sa ne salvam cu usurinta....



Un fluturas cu alta stare de spirit si sper sa vin cu articole cu o tema anume si sa ma apuc sa scriu ca alta data...



Si bineinteles,desi pentru unii enervant,dar pentru mine ceva obisnuit o melodie...


Un comentariu:

Sergiu spunea...

:) Mda, se intampla tuturor si asta. De obicei sfarsitul incepe unde se termina creatia. Daca nu esti creatoare, incepe a fi primul simptom de "inceput de sfarsit". :) Inseamna ca pe undeva exista o incompatibilitate,ori o neliniste. Ideea ar fi sa nu lasi niciodata sa moara creatia, pentru ca aceasta inseamna evolutie. Nu te opri pentru nimic! Ori pentru nimeni! :) Creaza!
Numai bine!