duminică, 22 august 2010

Nazdravanul meu...




Nazdravanul e puiul de caine pe care l-am primit in dar acum 2 luni aproape,cand avea doar o luna:">...Un pui de mic neastamparat si atat de scump incat in scurt timp a devenit alintatul intregii case...Chiar daca am alergat cu el pe la veterinar,ma trezeam la 5 sa il alerg prin curte pentru ca nu putea sa doarma si normal nici eu:))),chiar daca ma umplea de laptic cand ma chinuiam sa il hranesc,e atat de scump incat faceam totul cu placere;))...Acum are 3 luni si un pic si sunt atat de mandra de el,e destept,neastamparat,frumos si te surprinde in orice moment...e veselia intregii case...puiutz,motanul meu despre care am scris si in blog e mai mare acum si il trateaza de sus pe byby,normal:))))...
Am fost acasa weekend-ul acesta dupa o luna si ceva aproape si imi era dor de casa,da si de baiatul meu,am crezut ca e suparat pe mine,dar byby a sarit imediat la mine si de atunci pana am plecat a stat lipit de picioarele mele:))...Multe peripetii alaturi de el,am ras foarte mult si mi-a dat ceea ce aveam nevoie,pofta de viata...
Sper candva sa postez si un filmulet cu el dar momentan o sa pun doar doua,trei poze si sper sa il indragiti si voi...








2 comentarii:

Alina. spunea...

uuuuuu'. e un scuuump.:X:X sa-ti traiasca!

fluturash spunea...

multumesc mult;))