vineri, 10 octombrie 2008

La stele

Dor de fluturash,nu?;))...Ma gandeam eu...dupa o absentza de o luna,daca nu si mai bine...Hmm,nu am facut cine stie ce..ce e important e k am inceput facultatea si spre norocul meu,acum am o camarutza unde sa stau si in acest ultim an,dupa kre isi ia zborul fluturash;))...dar despre asta o sa tot am ce vb,dar la sfarsitul anului:">...
Mai mult pe aksa decat prin kmin in acest inceput de an,dar si'a facut simtita prezenta fluturash si pe aici;))...
Sunt multe de povestit..kt nu pot face eu intr'o luna:">...dar in mare am dormit,am invatat,m'am odihnit si k de fiecare data am ras si am zambit mult;))...prostioare nu am facut,doar sunt fata cuminte:">...

Am fugit in patut,sunt un pic racita:D...

Fiti cuminti si fluturash a revenit,avetzi grija:))...

Va las cu o melodie(normal:-j) kre imi place tare mult...dak tot m'am uitat la televizor mai tot timpul kt am stat aksa,acum sunt in tema cu ce e nou:D...




Frumoasa melodia,nu?:p...de aici a venit si titlul articolului

Niciun comentariu: