duminică, 19 octombrie 2008

Jay Sean




Da...tinar,frumos si cu o voce de invidiat...de asta si melodiile lui suna atat de bine...In afara de bine cunoscuta melodie "Ride it",am descoperit si alte melodii kre suna la fel de bine ca aceasta sau poate si mai bine;))...









E melodia care mi-a placut cel mai mult,sper ca si voua;))...











Sper sa va placa,mie cel putin imi plac toate melodiile lui...daca mai doriti dati un search si cautati si altele;)))


O duminica frumoasa >:D<:*

2 comentarii:

Anonim spunea...

.. yep , inca un "papusoi" photoshopat si aranjat la comanda. Viata reala nu e chiar asa ; apropo , de ce are ochelari de soare ( NOAPTEA ) in clipul "Ride It" ? ( asta zice cam tot :D ).

Anonim spunea...

eeee....fiecare cu parerea lui...mie imi place cum arata si nu l'am analizat asa in detaliu k tine..nu mi s'a parut nimic anormal k era cu ochelari;))