vineri, 17 octombrie 2008

Angel in the night

Fara somnic...sau poate am reluat bine cunoscuta viata de camin:p...Important e ca iar ma apuca dimineata treaza:D...dar poate i se face mila lui Mos Ene si trece si pe la mine;))...
Un fluturas vesel...chiar si fara motiv,sau poate ar fi unul dar oricum e secret;))...Predomina un sentiment frumos in viata fluturasului,care il face sa zambeasca minut de minut...de asta promit sa stau cat mai putin serioasa posibil:">...
Planuri multe:p...timp putin,dar cu un optimism impresionant de mare(hmmmm macar atat:-j)...Deloc evenimente importante in viata mea..zilele obisnuite de camin si de facultate(am devenit mai constiicioasa:">)...
Revin la joculetul meu...la care ma straduiesc sa trec la un alt nivel si tot nu reusesc#-o...


Somnic usor si aveti grija de voi>:D<:*







O melodie frumoasa de la surioara mea:*

Niciun comentariu: