miercuri, 13 august 2008

Schimb pt o zi




Ce spuneti pentru o zi,fetele sa fie baieti si baietii sa fie fete?;;)...Sa schimbam rorurile pt o zi:D...Multe fete vor spune DA...putini baieti vor spune la randul lor asta;))....
Pentru o zi sa detinem noi controlul,noi sa fim cele care sa nu punem la suflet totul,sa fim mai reci si sa nu ne pese prea mult de tot ce e in jur;))...Pot sa spun k sunt si baieti kre nu merita sa schimbe rolul;)) pt k sunt ok asa cum sunt ei si nu merita o lectie...Sunt si fete care merita o lectie,recunosc dar numarul lor e prea mic in comparatie cu al baietilor;))...
Eu as accepta o asemenea provocare...si in general toate fetele ar face asta...dar voi baietilor? acceptati pt o zi sa vedeti cum va comportati cu adevarat cu cea de langa voi si cum unele greseli sau cuvinte ne ranesc mai mult de cat puteti sa va dati seama,chiar dak pentru voi sunt nimicuri?...poate asta v'ar ajuta un pic sa dati o alta culoare relatiei;))...

O melodie pe care o interpreateaza Ciara mi'a dat ideea;))




Ciara-Like a boy
Vezi mai multe video din Muzica »

2 comentarii:

Anonim spunea...

Baietii sunt reci? Inseamna ca nu ai cunoscut inca baiatul care trebuie. Te contrazic 100%.

Anonim spunea...

:p...am scris in articol k mai sunt si exceptii;))...dar am dat si peste baieti kre mi'au lasat impresia asta...dak ai fi citit finalul articolului ti'ai fi dat seama k nu e chiar asa cum zici tu...si normal k ma contrazici,esti baiat:D:D:D