luni, 11 august 2008

Imagine me without you

E usor sa spui pa si sa nu te mai uiti in urma dintr'o prostie...sa renunti la tot fara sa iti imaginezi cum va fi de maine...e usor sa ranesti si e atat de greu sa iti ceri iertare...Cel mai greu e sa nu intelegi de ce?....
Poate pare fluturash suparat dar nu la el se refera...sau nu la el in totalitate...Din nou totul se rezuma la o melodie pe care am ascultat'o mai toata ziua:p...Amintirile sunt cele care raman mereu si imi place sa creez altele...poate de asta ma imaginez fara el si nu m'am lasat condusa de orice suparare si sa fac sau sa spun lucruri pe care sa le regret mai tarziu...
Ma uit in jurul meu si vad cum renunta multi la ceea ce au pt ceva ce nu le aduce fericirea decat pt o zi,o sapt,o luna...Nu pot judeca pe nimeni...nu le stiu pe toate...am trait si eu multe recunosc,dar nu sunt in masura sa spun cuiva cum sa faca;))...
Imagineazate fara el/ea inainte sa spui lucruri pe care ti'ai fi dorit sa nu le fi spus vreodata si incearca sa pretuiesti mai mult pe cine ai langa tine...


Ca sa intelegeti mai bine va las cu melodia de care spuneam mai devreme...in engleza si spaniola...voi decideti care va place mai mult...important e sa dati atentie si la versuri in timp ce o ascultati;))






Niciun comentariu: